Zatočte s prokrastinací a vytvořte si brand pomocí blogu!

Čas od času prokrastinujeme každý. Asi to všichni znáte … 

Zasednete ke stolu, že teď už fakt začtenete pracovat – protože všechno ostatní jste už zmákli, vyluxovali jste, vyleštili zrcadlo, vyvenčili psa, zalili dokonce i kaktus …
Otevřete tedy notebook, začnete prohlížet kalendář, co jste si na ten den naplánovali a s hrůzou zjistíte, že máte být kreativní. Že jste si řekli, že dneska budete pracovat na svém projektu. Na budování své značky … a najednou se cítíte tak maximálně na to, jít obejmout ten zalitý kaktus

V téhle situaci jsme se už asi ocitli všichni. Najednou máte prostě v hlavě prázdno. Vůbec netušíte, kde začít.
Máte web, máte logo, máte Facebookovou stánku a možná i Instagram a LinkedIn. Ale co s tím vším? Jak oslovit ty lidi? Jak jim říct, že jste fakt dobří? Jak si vybudovat značku? 

Začněte třeba pomocí obsahu – v mém případě pomocí blogu!

 

Načerpejte inspiraci.

Nikdy tupě nekopírujte, ale inspirace je všude kolem vás!

Projděte si pár webů konkurence … zjistěte, o čem píšou a jak na to čtenáři reagují … A na základě toho napište svůj vlastní článek. Napište článek ze svého úhlu pohledu. Dejte do toho své zkušenosti a jiný pohled na věc.
Přidejte k tomu referenci od klienta. Nebo příběh vaší společné cesty. Kde nastaly problémy v komunikaci a co by naopak klienti fakt ocenili …

 

Začněte! 

Nikdy nic nenapíšete (nebo všeobecně neuděláte) pokud budete jen říkat: já to jednou budu dělat.
Jediná cesta jak začít je ta nejbolestivější. Zkrátka sednout a psát! Psát. Psát. Psát a znovu psát.
A možná to bude vypadat, jako by to psalo 3 leté dítě, ale pokud nezačnete, tak nikdy nebudete mít co zlepšovat. 

Přidám vám tady video, jak ty začátky psaní mohou vypadat. Je to neuvěřitelně výstižná scéna z filmu Set It Up: 

 

Možná si teď říkáte: “Super, tak teď vím o čem psát. Ale jak to dát dokupy, jak to napsat, aby si to někdo opravdu přečetl?!” 

Nezoufejte, i s tímto vám podám pomocnou ruku. Připravila jsem pro vás check-list: Jak napsat článek, který si lidé opravdu přečtou. Můžete si jej stáhnout zdarma a to TADY. Jediné, co mi za stažení musíte slíbit, že už opravdu zasednete a nějaký ten článek napíšete!

Michaela Gřešková
Michaela Gřešková
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • check-list: Jak napsat článek, který si lidé opravdu přečtou?

    Stáhněte si check-list ZDARMA a mějte už jen čtené články :)

  • Články, které sklidily nejvíce úspěchů:
  • Chci dostávat nové články do své e-mailové schránky
  • Kategorie