Proč váš web bude jako dítě?

Buďme upřímní. To, že si dneska postavíte (nebo necháte postavit web) a už na něj do smrti nesáhnete, to už dneska nefunguje. 

Váš web bude potřebovat, abyste se mu věnovali. 

Bude chtít stále nové a nové články. Občas nějaký ten nový obleček. Přepsat texty. Vyladit prodejní proces. Přidat novou referenci. Obměnit fotky. Trošku vyladit, aby web nevypadal, že ho stavěli dinosauři.

 

Proč?
Mít webové stránky je dneska skvělé. A můžete díky nim vydělávat opravdu hodně. A taky odkudkoli, kde bude internetové připojení.
Ale mít webové stránky pro vás taky může být pěkně drahá sranda. Možná si řeknete, že si sama sobě podkopávám nohy, ale vytvořit si webové stránky nemusí být ta správná cesta úplně pro každého

 

Hodně online mágů říká, že web může mít každý, že online může podnikat každý.
Nebudu vám lhát, já si to nemyslím. 

Mnoho lidí si opravdu myslí, že 3x kliknou a web je ready vydělávat miliony. 

Jasně, existují nástroje, které tvorbu webu a prodej přes web usnadňují. Nepotřebujete ajťáka, který web naprogramuje za stovky tisíc. Ale potřebujete spoustu svého času

Já se dívám na stránky jako na marketingový nástroj, ne jen jako webovou vizitku. 

To znamená, že: 

  • web komunikuje s návštěvníky – a tak proměňuje návštěvníky v zákazníky
  • web prodává
  • web a jeho obsah je friendly se sociálními sítěmi/e-mail marketingem/Messenger botem
  • na webu pravidelně přibývá nový obsah
  • web se upravuje podle aktuálních marketingových trendů
  • web je elegantně zobrazovaný a čitelný na mobilu

 

Proto než si postavíte web, ujasněte si, proč to děláte. Chcete-li jen mít dobrý pocit, že TAM prostě jste, je to oukej, ale pravděpodobně to pro vás bude drahé.
Chcete-li pomocí webu vydělávat, uvědomte si, že k tomu je nutno zapojit marketongové buňky. Mít představu, co na webu budete publikovat. Počítat s časem, který do toho budete investovat. Vymyslet, jak budete komunikovat s návštěvníky poté, co vám na sebe nechají kontakt. Zamyslet se, jak – přes jaké sociální sítě – lidi na svůj web dostanete

Chcete-li tedy pomocí webu vydělávat, bude váš web jako dítě!  

Míša Gřešková

Copywriterka at EDUWAY s.r.o.
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.
Míša Gřešková
Míša Gřešková
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

  • e-book: 5 kroků k vytvoření webu, který oprvadu prodává

    Stáhněte si e-book ZDARMA a naučte své webové stránky konečně prodávat!

  • Články, které sklidily nejvíce úspěchů:
  • Chci dostávat nové články do své e-mailové schránky
  • Kategorie