Proč proboha jako copywriterka lezu do zelí ajťákům a programátorům?

Má se to tak. Nechat si naprogramovat web je skvělá věc … pokud ovšem provozujete velký e-shop či podobné srandy. Můj pohled na věc je ale takový, že když chcete své osobní stránky, nebo chcete představit svou malou firmu a nabídnout své služby, programátora k tomu nepotřebujete. V tomto případě je lepší se kamarádit s markeťákem.
Protože naklikat webové stránky dokáže dneska téměř kdekdo. Ale poskládat to dohromady tak, aby vám stránky přinesly něco víc, než jen pyšné poklepání po rameni “Jo mám webové stránky!” je o něčem jiném.

Znalosti marketingu není nutné využívat jen při marketingových strategiích, plánování příspěvků na sociální sítě či e-mailových kampaních nebo v reklamách. To, co do vás ale hustí na všech marketingových konferencích se musí promítnout už na vašem webu, než se člověk dostane kdekoli jinde. Než se dostane do vaší databáze, než si vás zamiluje, než se z něj stane platící klient.

 

Po dlouhém úvodu přejdu na odpověď na ono “proč?”

Copywriting je o marketingových a reklamních textech. Tedy stejně jako u tvorby webových stránek je nutné neplavat v marketingu, ale naopak cítit se v marketingu, jako ryba ve vodě.

Takže pokud chcete stavět obrovský e-shop o 2 tisících produktech, tak co se týče webu se tady asi rozloučíme, těšilo mě a přeji hodně štěstí s ajťákem.

Pokud ale chcete postavit web, který opravdu prodává – pár e-booků nebo vaše služby (grafické, finanční, konzultační …), tak mě těší, jsem Míša a ráda s vámi zajdu na kafe, abychom si vyjasnili, jak si to představujete a také zároveň, jak to dělám já, tedy co můžete očekávat ode mě.

Než se ale potkáme, abychom to domluvili vám přímo na míru, popíšu vám to z obecného hlediska:

 

  • Webové stránky vytvářím ve WordPressu.

  • Jako šablonu vám doporučím MioWeb.

    Proč volím tuto variantu, jsem už popsala v článku, který si račte přečíst TUDY.

  • Vaše stránky naučím, jak být smart za pomocí programu Smartselling.

    Moje profesní zaslepenost vám řekne, že minimálně bez Smartemailingu se neobejdete. Protože i kdybyste nechtěli přes stránky přímo vystavovat faktury, magnet tam mít prostě musíte! – Proč musíte mít na webu magnet (a co to je vůbec zač), jsem pro vás sepsala v e-booku: 5 kroků k vytvoření webu, který prodává. Prolistovat si ho můžete TADY.

  • Budete vědět, kdo a kdy chodí na vaše stránky.

    O to se postará Google Analytics.

  • Taky budete působit důvěryhodně.

    Budete-li přes webové stránky prodávat, vaši zákazníci nebudou mít strach, zadat své platební údaje tedy, zapnu vám na webu https:// zabezpečení.

  • Seznámím vás i vaše webové stránky s Cookies a GDPR.

    GDPR analýzu celé vaší firmy ode mě nečekejte, ale ze zákona povinné doplňky připnu.

  • A když se budete chtít pochlubit svými novými stránkami na Facebooku,

    nastavím vám náhledový obrázek a texty, které budou vypadat k světu – zkrátka aby vám to místo obrázku a líbivého textu nevyhodilo nesmyslnou směsici čísel a písmen.

  • A samozřejmě vám vytvořím několik těch základních “must have” stránek.

    O mně. Kontakt. Blog. Co nabízím?

  • Aby váš web opravdu prodával vytvořím vám ukázkový e-mail ve Smartemailingu, webový formulář (takové to, kde zadáte e-mail a přijde vám e-book) a ten následný už zmíněný krok, nastavím vám jednu automatickou kampaň.

  • Díky webu vám pomůžu z návštěvníků udělat potenciální klienty.

 

A proč si vůbec myslím, že webovým stránkám rozumím?

Ve tvorbě webů se pohybuju už 14 let. Ano, pro některé to může znít vlastně úplně nemožně. Ale ano, ve svých 8 letech jsem si začala tvořit své první webové stránky a plnila jsem je svými texty – rozumějte povídkami a články na témata, které 8 letému dítěti roztáčí jeho svět. Jsem tedy jedna z těch prvních generací, která s počítači vyrůstala.

Prozkoumala jsem spoustu platforem. Webnode, blog.cz, Blogspot a skončila jsem na WordPressu – s tím momentálně kamarádím už 6. rokem.

 

A abyste mi věřili, že jsem si to nevycucala všechno z prstu, přesvědčte se na vlastní oči aneb i takto může vypadat váš web:

www.nestestivestesti.czwww.zazracnebachovky.cz
www.facilitace.comwww.reznictvigebauer.cz
www.dagmarkonecna.cz

Proč proboha jako copywriterka lezu do zelí ajťákům a programátorům?
4.9 (97.39%) 23 vote[s]

Míša Gřešková

Copywriterka at EDUWAY s.r.o.
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.
Míša Gřešková
Míša Gřešková
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • e-book: 5 kroků k vytvoření webu, který oprvadu prodává

    Stáhněte si e-book ZDARMA a naučte své webové stránky konečně prodávat!

  • Články, které sklidily nejvíce úspěchů:
  • Chci dostávat nové články do své e-mailové schránky