Proč byste měli tvořit obsah na blog a ne jen na sociální sítě?

Proč tvořit obsah na blog?

Proč nestačí tvořit obsah na sociální sítě? Facebook/LinkedIn/Instagram mají skvělé a rozšířené možnosti sdílení obsahu! 

Ale víte, že Facebook, Instagram ani LinkedIn vám nepatří?
Přiznejme si, že Markovi by mohlo hrábnout a mohl by to všechno zrušit, nebo by to zkrátka zrušil někdo úplně nahoře, za porušování vlastně čehokoliv …
V tu chvíli je všechen váš obsah fuč. Všichni, kdo s vámi byli na sítích si začnou hledat nové koníčky.
Nejste-li fanoušky katastrofických scénářů, stačí aby někdo z IT hrábnul do kódu a změnil nastavení a možnosti publikování …

 

Proč tedy blog ano? 

Je to VAŠE!
Zřídíte si svůj vlastní hosting a doménu a nad obsahem máte kontrolu. Máte kontrolu nad tím, co se děje s vaším webem a tím pádem i obsahem.

Obsahem, pomocí nějž si budujete důvěru. Budujete si svou značku a utvrzujete lidi, že v tom, co děláte jste fakt dobří! 

Protože blogy dneska už zdaleka nejsou jen puberťácké deníčky a nekvalitní recenze nekvalitní kosmetiky. 

Pomocí obsahu na blogu si dneska můžete vytvořit značku a tím získat nové klienty.
Vaši čtenáři se totiž promění v platící zákazníky v okamžiku, kdy zjistí, že danému tématu opravdu rozumíte. 

Sociální sítě ze své internetové komunikace – a obsahového marketingu – rozhodně ale nevyřazujte! 
  1. Sociální sítě můžete použít ke sdílení svého obsahu na blogu.
  2. Ale také tam můžete své fanoušky “vyzpovídat”, zjistit, s čím by opravdu potřebovali pomoci a o tom NAPÍŠETE článek. 

Nemusíte se tedy děsit, že vůbec nemáte tušení, O ČEM budete na ten svůj blog psát. 

 

BONUS nakonec.

Když máte svou vlastní doménu, tedy web s vlastním jménem nebo jménem značky, působíte víc profi. Lidé si časem zapamatují, že chodí na web k VÁM. Nechodí jen tak na Facebook a náhodně nenaráží na váš obsah.

Michaela Gřešková
Michaela Gřešková
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • check-list: Jak napsat článek, který si lidé opravdu přečtou?

    Stáhněte si check-list ZDARMA a mějte už jen čtené články :)

  • Články, které sklidily nejvíce úspěchů:
  • Chci dostávat nové články do své e-mailové schránky
  • Kategorie