… no a pak se svět zbláznil.

Na chvíli zkusme zapomenout, že se děje rok 2020.
Zkusme se na chvíli oprostit od toho, že na to víno s kamarádkou prostě nepůjdete. A pivo si dáte maximálně doma z láhve.
… 

Přestože mnohým teče do bot, celá ta šílenost ukazuje pravou tvář online světa podnikání. 

Mít možnost pracovat online s klientem, za kterým bych jinak musela 3 dny přes D1 je boží. Báječné taky je, že je všem jedno, jestli jsem doma, v Londýně nebo na letišti, když jim skládám web nebo píšu texty. 

 

Víte, co je ale taky boží?
Chápat rozdíl mezi prodejem v kamenné prodejně a online. Začít prodávat online totiž není vůbec ani za mák stejné, jako prodávat ručně dělané mýdla ve voňavé prodejně. 

  • Za prvé: jste na internetu, kde i dneska má hodně lidí strach zadávat své údaje – ano je to ironické vzhledem k tomu, že všichni z nich jsou na Facebooku, ale je to tak!
  • Za druhé: VŠICHNI se na internetu chováme a rozhodujeme jinak. Zkuste si to vypozorovat i na sobě, nevědomky, ale děláme to. 
  • Za třetí: internet je plný všeho. Takže musíte zaujmout něčím extra. 

Zůstaňme u toho příkladu ručně vyráběných mýdel.
Uvědomte si, že to že fakt božsky voní, je pro klienta stejný fakt jako to , že je to mýdlo. Online to pro něj není tak silný prodejní argument jako když vejde do té voňavé prodejny.
Přidejte proto svým zákazníkům hodnotu. Hodnotu, kterou vyvážíte tu voňavou prodejnu. 

Vymyslete měsíční balíčky na způsob předplatného. A každý měsíc posílejte jiné voňavé mýdla.
Vánoce jsou za rohem? Mýdlo s vůní skořice a jablek.
Září a mezinárodní den kávy? Mýdlo vonící po kávě, které hned po ránu pohladí na těle i duši.
Jaro? Něco svěžího.
Léto? Něco exotického. 

 

Už chápete? Online prodej není o tom nafotit své výrobky a naházet je do e-shopu.
Online prodej je o kreativitě. O originálnosti. 

Michaela Gřešková
Michaela Gřešková
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • check-list: Jak napsat článek, který si lidé opravdu přečtou?

    Stáhněte si check-list ZDARMA a mějte už jen čtené články :)

  • Články, které sklidily nejvíce úspěchů:
  • Chci dostávat nové články do své e-mailové schránky
  • Kategorie