Nic se neděje samo!

Jste-li rodiče, určitě jste od svých ratolestí slyšeli “Ono to samo … se rozbilo, vylilo …” a vy jako chytří a všeho znalí dospěláci jste  jim říkali, že samo se nic neděje!

No a přesně to platí i pro (online) prodej. 

 

Když postavím web, který bude prodávat, znamená to, že ten web postavím tak, aby měl ten potenciál prodávat. Nastavím nástroje, napíšu a rozmístím texty tak, aby prodávaly, když se na web dostanou lidi

Když jim budete mít co nabídnout. když s nimi budete komunikovat

 

Často, ať už na internetu v různých FB skupinách nebo i na offline akcích slýchávám lidi naříkat, že jim web neprodává, nepřináší zákazníky, že nikdo nečte jejich články.
Ještě smutnější, než jejich pláč je ale jejich odpověď na mou otázku: no a co pro to děláte?
NIC. 

Nedělají pro to velké NIC. 

  • Nebudují si e-mailovou databázi (nebo, když už ji mají, tak s kontakty nekomunikují)
  • Nekomunikují na sociálních sítích, e-mailovými kampaněmi ani Messenger Boty. 
  • Nezapojují se do diskuzí. 
  • Nejsou proaktivní, jen čekají až je někdo najde. 

 

Oni si přeci nechali udělat web, který je stál hodně peněz, nebo si web sami vytvořili a to je stálo hodně času.
To je ale jen počáteční investice, která vám ještě nezaručí úspěch. Ani nevydělá miliony. Ani nekoupí dovolenou v Karibiku. 

Existuje hodně lidí, kteří si myslí, že mít dneska (online) byznys je o vysedávání v kavárnách a jen tak se přičítajících penězích na účet. Proto se někteří do online podnikání vrhají. S příslibem velkých OO – obrovských a okamžitých – zisků

Nikdo – a je dost možné, že ani vy – nechce slyšet, že je to hodně práce. Ono dát o sobě na internetu vědět, není lehké. Ať už z hlediska vystoupit z davu, ukázat svůj obličej. Ale ani, když přijde na to, prosadit se. Dát světu vědět, že tady jsem a dělám to fakt dobře! 

Ono jednou vám ten byznys bude vydělávat, i když budete s koktejlem ležet na pláži. Ale podmínkou pro tenhle luxus je to, že na tom zamakáte. Zapojíte všechny mozkové buňky. Oželíte pár volných odpoledne a nebudete se vztekat, když to na poprvé nebude tak úplně fungovat. 

Nic se neděje samo. V první řadě je to o práci, přemýšlení a vytrvalosti. 

Stejně jako, když zasadíte ovocný strom. Někdy to na poprvé prostě nevyjde. A když se o něj nebudete starat, tak žádné ovoce nebude

Michaela Gřešková
Michaela Gřešková
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • check-list: Jak napsat článek, který si lidé opravdu přečtou?

    Stáhněte si check-list ZDARMA a mějte už jen čtené články :)

  • Články, které sklidily nejvíce úspěchů:
  • Chci dostávat nové články do své e-mailové schránky
  • Kategorie