Máte pouze 5 vteřin!

Když někdo přijde na váš web, máte pouze 5 vteřin na to, abyste zapůsobili.

Tedy máte pouze 5 vteřin na to, prodat …
Au, viďte. 

Hned to vysvětlím a uvedu na pravou míru. 

Že je první dojem důležitý, vám asi nemusím říkat.
Podle sociálního psychologa Alberta Mahrabiana si vytváříme obraz prvního dojmu na člověka na základě:
vzhledu (55%)
hlasu (38%)
obsahu (7%)

A myslím, že se to dá celkem dost dobře převést i na váš web.

Že my lidi jsme povrchní, to není žádná novinka. Takže to jak váš web vypadá, je jedním z hlavních faktorů, zda návštěvník zůstane nebo odejde. Samozřejmě, že se nikdy nezavděčíte všem, ale jde o to, abyste na to neonově zelené pozadí nepráskli červený text. 

Hlas si na webu můžete převést do stylu komunikace. Jaký je tón vaší komunikace – tykáte, vykáte, píšete jako Božena Němcová nebo tak, jak vám huba narostla. Opět a zase, nezavděčíte se všem, ale pokud znáte svou cílovou skupinu, víte koho chcete oslovit, kdo od vás má koupit, nemusí to být takový horor, jak se může na první pohled zdát. 

A obsah je snad všem jasný. Když na večírku na někoho hned po podání ruky spustíte o pohřbu svého křečka, stane se asi to stejné, jako když na svém webu první, co návštěvník uvidí bude, že jste Lojza a od dětství máte rádi auta.
Otočí se a odejte. Stejně jako váš mrtvej křeček, ani to, že máte rádi auta, nikoho nezajímá. 

Během těch prvních 5 vteřin, kdy návštěvník přijde na váš web, na něj musíte zapůsobit a dát mu náplast na problém, pro který si s největší pravděpodobností přišel. 

Protože kromě toho, že jsme povrchní, jsme taky tak trošku sobci. A když něco kupujeme, ve výsledku nás moc nezajímá, že vy si za to koupíte nové auto, nebo poletíte na Hawai. Ani, že 20% zisku věnujete na charitu a zachráníte malé černoušky před hladomorem. Jediné co nás zajímá je, co z toho budu mít já! 

Když ti dám e-mail, co za to dostanu? Newsletter? Ha ha, teď hned chci vidět hodnotu, která mi okamžitě zachrání život, vydělá milion nebo mě dovede na cestu čisté radosti a štěstí.

 

Podrobnějších 5 kroků, jak naučit svůj web prodávat, a co na něm opravdu nesmí chybět, jsem pro vás připravila v e-booku: 5 kroků k vytvoření webu, který opravdu prodává. 

Zdarma si jej můžete stáhnout ZDE.

Míša Gřešková

Copywriterka at EDUWAY s.r.o.
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.
Míša Gřešková
Míša Gřešková
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

  • e-book: 5 kroků k vytvoření webu, který oprvadu prodává

    Stáhněte si e-book ZDARMA a naučte své webové stránky konečně prodávat!

  • Články, které sklidily nejvíce úspěchů:
  • Chci dostávat nové články do své e-mailové schránky
  • Kategorie