Kopněte je do bolavého kolene a pak jim dejte „náplast“!

Kopněte je do bolavého kolene a pak jim dejte „náplast“! 

Aneb abyste si získali klienta, musíte mu vyřešit nějaký jeho problém …

 

K tomuto článku mám 3 hlavní body hned na začátek: 

  1. myslela jsem si, že tohle už všichni ví, že tohle prohlášení nikoho nepřekvapí,
  2. ano, je rozdíl vědět a konat podle toho,
  3. a ano, kovářova kobyla chodí bosa. 

Během posledního týdne jsem měla 2 konzultace, kde jsem tohle opakovala. A tak mě napadlo: ono to asi není taková samozřejmost, jak jsem si myslela. Proto bych se o to s vámi chtěla podělit i takto formou článku. 

 

Má se to tak …
abyste někoho zaujali, aby si od vás někdo něco koupil, abyste si získali čtenáře, musíte mu vyřešit nějaký jeho problém. Musíte mu dát náplast na jeho bolístku. 

Kdybyste prodávali:

  • led, neprodáváte zmraženou vodu, ale prodáváte osvěžující drinky v horkém letním dni. 
  • Deku, neprodáváte prvotřídní kvalitu ovčí vlny, prodáváte pohodové večery v teple po dlouhém dni na lyžařském svahu. 
  • Pastu na zuby, prodávali byste perfektně zdravý a bílý chrup.

 

Tohle pravidlo/poučku/tip můžete použít snad úplně všude: 

  • úvodní slogan vašeho webu, 
  • začátek článku, 
  • příspěvek na sociální sítě, 
  • prodejní e-mail, 
  • jako claim svého byznysu, 

 

A abych vysvětlila i to b) a c) …
Když se teď kouknete na úvodní stránku mého webu, stojí tam:
Copywriterka s duší umělce

Ve výsledku mě to vystihuje perfektně. Ale co z toho mají klienti? Co mají z umělkyně?
Proto ta “kovářova kobyla”. 

Takže, než svou náplast vypustíte do světa, vytisknete na vizitky a billboardy, zeptejte se někoho na zpětnou vazbu. Pro začátek to může být kamarád. V tom lepší třeba bývalý klient. 

 

Znali jste ještě před přečtením článku tuto “kopnutí-náplast filozofii”?

 

Michaela Gřešková
Michaela Gřešková
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

  • check-list: Jak napsat článek, který si lidé opravdu přečtou?

    Stáhněte si check-list ZDARMA a mějte už jen čtené články :)

  • Články, které sklidily nejvíce úspěchů:
  • Chci dostávat nové články do své e-mailové schránky
  • Kategorie