Jeden krok k úspěšnému prodeji online!

Jak prodávat online?

Existuje jedna cesta, a to, mít vybudovanou komunitu. 

 

Setkávám se s lidmi, kteří si myslí, že když se TEĎ rozhodnou, že si vytvoří web a k tomu nějaký ten produkt, aby jim web vydělával, tak že začnou okamžitě fakturovat a během dne se z nich stanou milionáři.
Tak takhle to vážení nefunguje. 

 

Naopak mnohým, kteří měli své “fanoušky” už při offline aktivitách, jako třeba: 

  • terapie, 
  • lekce jógy, 
  • cvičení, 
  • prodej ručně vyráběných šperků, 

Tak ti začali prodávat rychle i bez reklamy. 

 

V čem je tedy to kouzlo?
V komunitě! 

Když v online světě vytvoří online kurz nebo e-book lektorka, která už roky buduje vztah se svými klienty při lekcích jógy, bude pro ni jednodušší získat pozornost i online. Lidi v tu chvíli nebudou hledat jógu online, oni budou hledat TU SVOJI lektorku!
Protože si je už získala, vybudovala si s nimi vztah. 

Proto někdo může uspět “přes noc” a jiný zase ne. 

Rozhodně to ale není tak, že Maruška to měla nějak jednodušší. Ona se nadřela už roky před tím, než se ponořila do hlubin online světa. 

 

Jak tedy prodat online? 

  1. vybudujte si komunitu
  2. vytvořte si s fanoušky a (potenciálními) klienty vztah – důvěru
  3. naservírujte jim to tak, jak tomu rozumí

 

Pokud prozatím věříte myšlence: “ok, příští týden mám mega v kapse, protože hned dneska napíšu 3 články a každý den dám 5 příspěvků na sítě!” ráda bych Vás ještě na něco upozornila …
Budování komunity – komunity, která u vás nakoupí – není otázka týdne. Může to trvat měsíce, ale taky roky. 

 

My osobně jsme s naším projektem Zázračné Bachovky začali vydělávat (nemluvím teď o pár e-boocích měsíčně za 2 stovky) až po dvou letech intenzivní práce. Přepisování e-mailů a změně komunikace s klienty. Zjistili jsme, že nám nerozumí. Zjistili jsme to z jejich dotazů na sítích, kde jsme publikovali, z osobních e-mailů …
A přesto, že nám to mnohdy přišlo hloupé, odbýt je “jen tak málo odbornými informacemi”, oni nám začali konečně rozumnět. Chápat nás a chápat, proč zvolit zrovna tuto cestu … 

2 roky vážení. Takže hluboký nádech, výdech a s vytrvalostí hurá do práce. 

Rate this post
Michaela Gřešková
Michaela Gřešková
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

  • check-list: Jak napsat článek, který si lidé opravdu přečtou?

    Stáhněte si check-list ZDARMA a mějte už jen čtené články :)

  • Články, které sklidily nejvíce úspěchů:
  • Chci dostávat nové články do své e-mailové schránky
  • Kategorie