Jak dosáhnout toho, co chci?

Hádám, že většina z vás ví (nebo už je tento fakt tvrdě praštil po hlavě), že online byznys (a offline už vůbec!) není jen o tom, postavit si web. 

Musíme ovládat: 

  • sociální sítě
  • e-mail marketing
  • marketing všeobecně
  • základy slušného chování ve společnosti
  • komunikaci s lidmi … 

 

A s tou komunikací nesouvisí jen “styl” komunikace, který doplňuje váš brand (o tom někdy příště), ale komunikace ve směru psychologie, řekla bych.
Když někomu nabízíte své služby, chcete je PŘESVĚDČIT, že vy jste pro ně ta správná volba. Možná s klienty i diskutujete o ceně. Nebo se je prostě na schůzku snažíte dostat jen do své oblíbené kavárny. 

Jenže jak na to? 

Jak být vedle svého oboru ještě i profi vyjednavač toho, čeho chci dosáhnout? 

 

Samozřejmě potřebujete nějaké ty základy jako: 

  • vědět, čeho opravdu chcete dosáhnout
  • nějaké to zdravé sebevědomí
  • a sebehodnotu, abyste se nenechali ukecat k něčemu, co není pro vás
  • no a pak ještě dalších pár metod, které fungují!

 

A jelikož ani já na toto téma nejsem odborník, jednoho jsem pro vás našla.
Člověka, který je profesionální vyjednavač. Znát ho můžete třeba i jako autora knihy Psychologie ovlivňování.
Vít Prokůpek dal dokupy 3 účinné techniky profesionálního vyjednavače. Tyto 3 techniky můžete použít opravdu téměř při čemkoli. Vlastně je jedno, jestli to bude při obchodní schůzce a klient vás bude válcovat cenou, při hádce s mámou, domlouvání marketingové strategie s kolegou nebo uplácení nějakého malého skřítka …

 

A tyto 3 univerzální, ale velice účinné metody, si zdarma můžete vyzvednout TADY

Michaela Gřešková
Michaela Gřešková
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • check-list: Jak napsat článek, který si lidé opravdu přečtou?

    Stáhněte si check-list ZDARMA a mějte už jen čtené články :)

  • Články, které sklidily nejvíce úspěchů:
  • Chci dostávat nové články do své e-mailové schránky
  • Kategorie