Co se dneska děje na těch internetech?

Nevím, jak to máte vy, ale já kdykoli, když přijdu k babi nebo dědovi, tak slyším něco ve smyslu: ”Zase jste na těch internetech!
Zase máš telefon v ruce!
Proč ti ten telefon pořád pípá?!
Kdo ti to pořád píše/volá?

Moje odpověď často bývá silně sarkastická: Hnus ta dnešní mládež, bez telefonu to zvířectvo dneska ani dýchat neumí.

Pravdou je, že to abych tam mohla ve 2 odpoledne přijít a odcházet až v 7 večer – aby si tu moji návštěvu babi stihla pořádně užít – je možné vlastně jen díky těm internetům a telefonům. (A prosím vás, nehodlám tady rozvíjet debatu o telefonech ve školách, tabletech v rukou kojenců a vlivu sociálních sítí na psychické zdraví, takže pokud máte chuť na toto téma, tak prosím jinde, děkuji.)

Proč?

No zkrátka a jednoduše, celej svět se dneska sune jiným směrem. Sune se online směrem. Nebudeme tady polemizovat, zda je to dobře pro dětičky a sociální vztahy, dneska to bude o online světě a byznyse.

Obchod se od dob našich babiček a dědečků o něco posunul. Máme spoustu nástrojů, které oni neměli a proto jsme schopni si některé věci usnadnit.

Mohla bych jmenovat Dáme jídlo, Rohlík, Uber, Apple pay, Airbnb, Twisto (…)  přes všechny e-shopy s oblečením až po to, že nemusíte roznášet životopisy do firem …
Ale dneska bych to chtěla vztáhnout na podnikání. Lépe řečeno podnikání v online světě.

 

Když něco takového, jako online podnikání řeknu, pravděpodobně si představíte, že podnikat znamená = ono se to nějak děje samo, stačí rozdávat lajky na Facebook a srdíčka na Instáči, takže vlastně podnikatelé jsou ty svině, které pijou jenom drinky s nohama na stole – nebo taky lidi, kteří neví, co je to práce.

Když se vrátím hned na úvod, babi nechápe, že mám neustále v ruce telefon. A já chápu, že to nechápe – já zase nechápu spoustu jejích postojů k životu, hold každá doba má něco. Ale za tu dobu, co dojdu od auta, vyjdu do 5. patra a projdou chodbou, dlouhou asi stejně jako od nás do Mexika, stihnu domluvit detaily se speakrem na akci, která se koná za měsíc, odepsat na e-maily klientů, vysdílet příspěvek na Facebooku a odeslat e-mailovou kampaň, která má potenciál milionu korun.

Ráda bych vás teď vyvedla z omylu. Z nuly na milion to je trošku ostřejší, než jenom fakt silný Mojito.

Vypracovat se z nuly na milion, na to musí mít člověk nějakou tu odvahu. A hlavně odhodlání pracovat a vzdělávat se a zase pracovat a taky nervy na noční randíčka se všem těmi chytrými technologiemi.

Milion vám tady nevysypu, ale znám někoho, kdo vám vysype, jak se k tomu milionu dostat … Svůj první krok k z nuly na milion můžete uskutečnit TADY.

Míša Gřešková

Copywriterka at EDUWAY s.r.o.
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.
Míša Gřešková
Míša Gřešková
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • e-book: 5 kroků k vytvoření webu, který oprvadu prodává

    Stáhněte si e-book ZDARMA a naučte své webové stránky konečně prodávat!

  • Články, které sklidily nejvíce úspěchů:
  • Chci dostávat nové články do své e-mailové schránky