Blog

 jako perfektní nástroj obsahového marketingu!

Proč je obsah důležitou součástí marketingu?

Všimi jste si, že Facebook reklama i “PPCčka” jsou dobrými sluhy, ale slouží jen dokud vy sypete (peníze pochopitelně). Tady by se hodilo použít přísloví: zadarmo ani kuře nehrabe. Je tedy dost pravděpodobné, že jakmile vypnete reklamu, zisky klesnou.  Co takhle ale mít něco, co vám pomůže zvýšit zisky, dát o sobě vědět a to 24/7 bez průběžného...

Jak být úspěšný a zachovat si psychické zdraví? 

Jak být úspěšný a zachovat si psychické zdraví?  Aneb, jak se nenechat ovládat online komunikací, notifikacemi a stálou dostupností.  Pravidelní čtenáři blogu tohle asi nečekali, takže to všichni berme jako takový “malý sociální experiment”.    Často na schůzkách od klientů slýchávám, že toho je fakt hodně! A nemůžu jinak, než s nimi jen souhlasit. Vzápětí ale dodávají, že oni uspět...

Co je to magnet? A proč ho POTŘEBUJETE na webu?

Když někomu řeknu, že by měl na webu mít magnet, tak na mě většinou koukají jako na blázna …  Mnozí si totiž myslí, že mluvím o magnetkách, které na lednici drží nákupní seznamy. Tak to prosím vás NE!  Magnet, v tomto případě, se rovná NĚCO, co návštěvníka webu k sobě přitáhne a chytne. Fyzikální zákony s tím ale nebudou mít nic společného. Tento magnet...

Kde a jak si vytvořit web?

Je to vlastně článek na přání. Tak doufám, že při dočtení článku budete mít už sepsaný “to do” list co udělat, aby mohlo vaše webové dítko přijít co nejdříve na svět.    Na začátek, než si začnete myslet, že na vás mluvím italsky, čínsky či že vám nadávám, vysvětlíme si pár pojmů …  doména = www.totojevasweb.cz hosting =...

Proč byste měli tvořit obsah na blog a ne jen na sociální sítě?

Proč tvořit obsah na blog? Proč nestačí tvořit obsah na sociální sítě? Facebook/LinkedIn/Instagram mají skvělé a rozšířené možnosti sdílení obsahu!  Ale víte, že Facebook, Instagram ani LinkedIn vám nepatří? Přiznejme si, že Markovi by mohlo hrábnout a mohl by to všechno zrušit, nebo by to zkrátka zrušil někdo úplně nahoře, za porušování vlastně čehokoliv … V tu chvíli je všechen...

Zatočte s prokrastinací a vytvořte si brand pomocí blogu!

Čas od času prokrastinujeme každý. Asi to všichni znáte …  Zasednete ke stolu, že teď už fakt začtenete pracovat – protože všechno ostatní jste už zmákli, vyluxovali jste, vyleštili zrcadlo, vyvenčili psa, zalili dokonce i kaktus … Otevřete tedy notebook, začnete prohlížet kalendář, co jste si na ten den naplánovali a s hrůzou zjistíte, že máte být kreativní....

Co vám nikdo neřekne o online podnikání?

Jasně, marketing je marketing, ale co je moc, to je příliš …  Nechci na nikoho plivat, a rozhodně nebudu nikoho jmenovat, protože i přesto, že nesouhlasím s některými věcmi, které říkají, jsou to lidi, kteří na druhou stranu ví, co dělají (aspoň tedy ve většině případů).    Možná jste to už od nějakého online-info-podnikatele slyšeli: Online může podnikat dneska každý!...

Co mi zkušenosti z 15 letého blogování dávají dneska?

Když jsem začínala blogovat, nebylo to “cool” ani součást marketingové strategie firmy. Začínala jsem totiž, když mi bylo zhruba 8 let. No jo, tehdy nebylo takové povědomí o kyberšikaně, vykrádání osobních dat a na internetu všeobecně bylo mnohem míň pedofilů a porna – nebo mi možná jenom nikdo neřekl, že něco takového tam na internetu taky je … Takže...

Jak si získat srdce (a peněženku) zákazníků

Dneska to bude znovu o tom, jak mě štěně naučilo něco o prodeji a marketingu.    Dost pravděpodobně to taky děláte. Ono to totiž dělají i lidi, kteří by neměli, dělají to i profíci v oboru.  Zavalí klienty hromadou slov a informací, pokynů … A klient je z toho tak zmatený. Místo aby se rozhodoval, co by měl asi udělat, tak odejde a zapomene (že...

Jak dosáhnout toho, co chci?

Hádám, že většina z vás ví (nebo už je tento fakt tvrdě praštil po hlavě), že online byznys (a offline už vůbec!) není jen o tom, postavit si web.  Musíme ovládat:  sociální sítě e-mail marketing marketing všeobecně základy slušného chování ve společnosti komunikaci s lidmi …    A s tou komunikací nesouvisí jen “styl” komunikace, který doplňuje váš brand (o...

Proč byste měli dávat své know-how zdarma?

Setkávám se s názory typu: “Proč bych to měl psát do článku, za který mi nikdo nezaplatí?” “To je MOJE know-how! Ať si na to ostatní přijdou sami.” “Video s informacemi zdarma? Si upadla ne?!” a podobné nechápající slovní zjevení.    Jenže došlo vám někdy, jak asi všichni ti lidi budou vědět, že jste v tom, co děláte, fakt dobří? Jak...

Nic se neděje samo!

Jste-li rodiče, určitě jste od svých ratolestí slyšeli “Ono to samo … se rozbilo, vylilo …” a vy jako chytří a všeho znalí dospěláci jste  jim říkali, že samo se nic neděje! No a přesně to platí i pro (online) prodej.    Když postavím web, který bude prodávat, znamená to, že ten web postavím tak, aby měl ten potenciál...

  • check-list: Jak napsat článek, který si lidé opravdu přečtou?

    Stáhněte si check-list ZDARMA a mějte už jen čtené články :)

  • Články, které sklidily nejvíce úspěchů:
  • Chci dostávat nové články do své e-mailové schránky
  • Kategorie