Blog

 jako perfektní nástroj obsahového marketingu

Co je to síla komunity? A proč to bude vaše superpower?

Co je to síla komunity? A proč to bude vaše super power?  Když se jako novorozený online podnikatel vrhnete na stavbu webu a online prodeje … zcela jistě si narazíte nějakou část svého těla, nebo alespoň ego trošku zasténá. Proč? Protože prodat na internetu není zas taková sranda, jak se může na první pohled zdát.  Budu úplně upřímná, před Vánocemi...

Jak jsme v době pandemie vyprodali cestování na celý rok!

Pamatuju si to, jako by to bylo včera … ale ono to bylo už v březnu onoho osudného roku 2020. Přišli za námi Jirka s Honzou, že budou prodávat cestování. No co si budem, nalili jsme jim panáka, protože v době, kdy se všechno zavíralo, po světě se šířilo nebezpečí a panika … cestování jako byznys neznělo úplně … bezpečné?  A...

Proč byste se měli čas od času zastavit?

Dneska bych zvolila opět trošku “lehčí” téma.  Nevím jestli je to jen nějaká divná sociální bublina, ale dneska má hodně lidí takzvanou “hustle mentality”. Aneb makáme, spěcháme, makáme a dřeme. Jedeme jen a jen na výkon – počet odškrtaných “to do”, peníze na bankovním účtu, jedna výzva za druhou … V lepším případě si pak někdo přečete váš srdceryvný příběh...

Kde a jak oslovit zákazníky?

Když se rozhodnete začít online byznys, nebo svůj offline byznys “jen” online propagovat, zjistíte, že zdaleka největší problém nejsou samotné webové stránky, jejich tvorba, obsah … ale oslovení klientů. Těch správných klientů.  Uvědomíte si, že nevíte JAK a KDE své klienty oslovit. Protože jak říkám všem klientům, než se pustíme do spolupráce: to, že máte webové stránky...

Jeden krok k úspěšnému prodeji online!

Jak prodávat online? Existuje jedna cesta, a to, mít vybudovanou komunitu.    Setkávám se s lidmi, kteří si myslí, že když se TEĎ rozhodnou, že si vytvoří web a k tomu nějaký ten produkt, aby jim web vydělával, tak že začnou okamžitě fakturovat a během dne se z nich stanou milionáři. Tak takhle to vážení nefunguje.    Naopak mnohým, kteří...

Jak si naplánovat (produktivní) rok v 5 krocích

Plánování a timemanagement nebyly vždycky úplně moje silné stránka. Zpackaná spolupráce ale není jako dostat 5 ve škole, takže jsem musela zatnout zuby a s plánováním se poprat po svém.  A dneska si troufám říct, že já a plánování jsme celkem dobří kamarádi. Google kalendář i papírový diář jsou dneska mými nejlepšími kamarády a bez nich bych skoro ani neposnídala.  Ano,...

Proč mít vlastní web v době prezentace na sociálních sítích?

Mít či nemít web je pochopitelně každého věc. Pokud jste ale člověk na volné noze či podnikáte, můj názor je, že vám nestačí jen sociální sítě a web je jistá nutnost.  Proč je důležité mít web? Sociálně sítě jsou věc báječná, když přijde na:  budování důvěry,  prezentace své práce,  ukázání, že tomu fakt rozumíte, budování vztahu –...

Proč byste měli mít svou vlastní e-mailovou databázi?

V dnešní době (obzvlášť v době omezení, strachu a pochyb o svém podnikání) hodně lidí hlídkuje a zjišťuje, jestli i oni by zvládli podnikat online. Jak na to, s čím začít, co je nutné “must have”. Jako první narazí na to, že asi budou potřebovat web, pak je ťukne nějaký ten fakturační systém, který pokecá s webem a pak mnohdy s nelibostí zjistí, že budou potřebovat...

Jak se nenechat otrávit sociálníma sítěma?

Čas od času se najde člověk, který se pustí do debaty, jaké jsou ty sítě zlo! Hrozný fakt. Náladu to zkazí, vztahy to rozvrátí, čas to zabije. Fuj!  Mnoho lidí si ale neuvědomuje, že sociální sítě jsou jen a pouze nástroj. To my lidi z toho děláme skládku. Bohužel nemůžeme ovlivnit, co kdo na sítě dává. Můžeme ale ovlivnit,...

Jak dosáhnout zdárného cíle s tvorbou webu

Tvorba webu je proces. Není to práce přes noc. Z toho jsem se už vyléčila. Pro některé se ale tvorba webu stane procesem pekelným …  Proč? Vždyť je to jen o přetahování obrázků a dopisování textů, nebo ne?!    1. Každý web by měl mít svůj cíl.  Web může:  prodávat,  představit vaši firmu,  být vašim uměleckým portfoliem,  sbírat...

Na jaké (ne)prodejní texty na svém webu zapomínáte?

Dost pravděpodobně máte vyladěné stránky prodejní, úvodní a v záložce o mně se to téměř třpytí. Možná jste si i najali kopíka, který vaše prodejní stránky odladil. Píše brilantní články, ale přesto to někde drhne, nebo by to prostě jenom mohlo být lepší. A někdy to může být o maličkostech. O maličkostech, na které jste možná zapomněli.    Stránky, na které jste...

… no a pak se svět zbláznil.

Na chvíli zkusme zapomenout, že se děje rok 2020. Zkusme se na chvíli oprostit od toho, že na to víno s kamarádkou prostě nepůjdete. A pivo si dáte maximálně doma z láhve. …  Přestože mnohým teče do bot, celá ta šílenost ukazuje pravou tvář online světa podnikání.  Mít možnost pracovat online s klientem, za kterým bych jinak musela 3 dny přes D1 je...

  • check-list: Jak napsat článek, který si lidé opravdu přečtou?

    Stáhněte si check-list ZDARMA a mějte už jen čtené články :)

  • Články, které sklidily nejvíce úspěchů:
  • Chci dostávat nové články do své e-mailové schránky
  • Kategorie