6 kroků k vytvoření článku, který si lidé opravdu přečtou

6 kroků k vytvoření článku, který si lidé opravdu přečtou

Na nás všechny se dneska na internetu valí hromada informací. Jak tedy zaujmout natolik, aby si lidé přečetli zrovna ten VÁŠ článek? Díky těmto 6 tipům se čtenáři budou těšit na každý váš další článek:   1) Hned v úvodu chyťte čtenáře za srdce (bolavé koleno) Někteří markeťáci říkají, že svým klientům máte říct, že...

Jak ve 4 krocích dostat návštěvníky na svůj web?

4 kroky, jak své přátele na Facebooku proměnit v návštěvníky webu

Jak ve 4 krocích dostat návštěvníky na svůj web? Aneb jak na to, aby byl Facebook marketingový nástroj a ne zabiják času? Většina z nás na Facebooku tráví opravdu hodně času – i čas, který vlastně ani nemají. A pak taky hodně lidí fňuká, že nemá čas na to, rozjet svůj novej (online) byznys. Že...

Co mě naučila práce v coworkingovém centru?

S koncem prosince jsem opustila svou, dalo by se říct, srdcovou práci. Po více jak dvou letech jsem skončila v našem opavském coworkingu LoveCoWork. Proč srdcovou? Přestože jsem studovala podnikatelskou školu a rodiče už tehdy podnikali, takže jsem měla jistou představu o podnikání, až LoveCoWork byl pro mě první setkání s reálným podnikáním ve smyslu,...

Proč proboha jako copywriterka lezu do zelí ajťákům a programátorům?

Má se to tak. Nechat si naprogramovat web je skvělá věc … pokud ovšem provozujete velký e-shop či podobné srandy. Můj pohled na věc je ale takový, že když chcete své osobní stránky, nebo chcete představit svou malou firmu a nabídnout své služby, programátora k tomu nepotřebujete. V tomto případě je lepší se kamarádit s...

O tom, jak jsem v 15 napsala knížku

dubna 2013 – aneb 6 let nazpátek Běžný den jako každý jiný. Vstanout, dovlíknout se do školy, předstírat alespoň nějaký zájem. Nesnášela jsem to. Myslím, že to byl dokonce zrovna ten první rok, kdy jsem duben začala silně nenávidět. Měla jsem za sebou opravdu drsné poslední 2 týdny. Všechno bylo obalené ještě větší nespravedlností, než...

Co se dneska děje na těch internetech?

Nevím, jak to máte vy, ale já kdykoli, když přijdu k babi nebo dědovi, tak slyším něco ve smyslu: ”Zase jste na těch internetech!” “Zase máš telefon v ruce!” “Proč ti ten telefon pořád pípá?!” “Kdo ti to pořád píše/volá?” Moje odpověď často bývá silně sarkastická: Hnus ta dnešní mládež, bez telefonu to zvířectvo dneska...

Jak během hodiny 7x zvýšit návštěvnost blogu?

Ať už jste bloger/ka nebo pěstujete firemní blog, protože to na vás řve šéf a všichni online/marketing mágové, očividně vás titulek zaujal (nebo si alespoň říkáte: No to jsem zvědav co z ní vypadne! To není možné!).   O románech se říká, že celé rozuzlení vlastně přichází až na konci, tady jde ale o článek,...

Jak si vybudovat důvěru na internetu?

Jak si vybudovat důvěru na internetu? Aneb máte vztah se svými klienty? Dneska je na internetu každý. Podnikatelé/podnikatelky, děti, rodiče, babičky, pejsci, rybičky, investoři ale i pedofilové a podvodníci – ano, proto je důležité dbát bezpečí i doma za  zavřenými dveřmi. Tak jak mám sakra vědět, kde můžu zadat e-mail nebo dokonce platební údaje, a...

Jak přestat prokrastinovat a začít psát?

Asi to všichni známe: otevřeme textový editor, pár minut koukáme na prázdnou stránku a pak překlikneme na Facebook, nebo vezmeme do ruky telefon – protože ty nezodpovězené zprávy by přeci mohly být životně důležité a Instagram by bez nás taky mohl přestat dýchat. No takže na místo napsaného článku jsme se nervli nad příspěvkem od...

4 věci, které byste měli vědět, než si založíte web

Dneska nám všichni ze všech stran mlátí do hlavy, že bychom měli mít web! Je to ohromně důležité! Vizitky přeci už nikdo nepoužívá! A telefonovat někomu s nabídkou?! Si upad ne? Takže se nám tady rozmáhá takový nešvar, že každý druhý má web – nebo dokonce 3. Takže internet je zahlcený webovýma adresama – raději...

  • e-book: 5 kroků k vytvoření webu, který oprvadu prodává

    Stáhněte si e-book ZDARMA a naučte své webové stránky konečně prodávat!

  • Články, které sklidily nejvíce úspěchů:
  • Chci dostávat nové články do své e-mailové schránky